Escuela de padres: un modelo centrado en valores
Portada
Citas bibliográficas
Código QR
LA Referencia Stats
Autores
Autor corporativo
Recolector de datos
Otros/Desconocido
Director audiovisual
Editores
Universidad Católica de Colombia. Facultad de Psicología
Tipo de Material
Fecha
2000-10
Cita bibliográfica
Pérez-Gaviria, M. (2000). Escuela de padres: un modelo centrado en valores. Acta Colombiana de Psicología, 0(3), 63-79. Recuperado de https://editorial.ucatolica.edu.co/ojsucatolica/revistas_ucatolica/index.php/acta-colombiana-psicologia/article/view/613
Título de serie/ reporte/ volumen/ colección
Es Parte de
Acta Colombiana de Psicología, No. 3 (oct. 2000); p. 63-79
Resumen en español
This article is a study of an alternative model of Parents’ School.The background records, historical and social elements and some investigations from different Latin- American countries and from Colombia were examined to identify the schemes of work. Finally, the proposed model appears methodologically supported on partici¬pant research conceiving the family from the systems theory and the contents of the school from values development and life quality.
Descripción general
Notas
URL del Recurso
Identificador ISBN
Identificador ISSN
0123-9155